Tallinna linna ja Rae valla territooriumi Tallinna Lennujaamast alates kuni Jüri aleviku keskusesse kergrööbastranspordiga ühendamine annab võimaluse parandada ühistranspordivõrgustikku ja olemasolevat liikluslahendust, ning vähendab pendelrändega seotud autoliiklust. ​Kavandatud trammivõrgustiku süsteem on ühiskasutatav Tallinna trammivõrgustikuga ja on Rae vallas ühistranspordi süsteemi "selgroog". Trammi- ehk kergrööbastranspordi lahendused on kõige tõhusam linnatranspordi liik - ​Trammiliini rajamise eeliseks on oluliselt kiirem võimalus jõuda Tallinnasse võrreldes ratastranspordi kasutamisega, kuna tramm kasutab alternatiivset liikumisteed ja ei sõltu oluliselt liiklussagedustest Tallinna – Tartu – Võru – Luhamaa maanteel ja samuti ka Ülemiste liiklussõlmes ning Tallinna tänavatel.

Kontseptsiooni põhipunktideks on:

• Identiteet - Läbitavate alade terviklikuks sidumine sarnaste kujundusvõtete ja ‑ementide abil, samaaegselt tuues esile kohapõhiseid väärtusi.​

• Kestlik areng - Ehitusmaterjalide kasutamisel arvestati materjalide keskkonnasõbralikkust. Taimmaterjal valiti kohaliku väljakujunenud taimestikule sarnane. ​

• Ökoloogiline aspekt – Loodi maksimaalsed võimalused elupaikade kompensatsiooniks ja tekkeks.​

• Madalad rajamisjärgsed hoolduskulud – Materjalide valimisel minimaliseerit ehitusjärgseid hoolduskulusid, hea vastupidavusega kvaliteetseid materjale eelstades.​

• Meeldivana tajutav ruum, nii mööduja, kui trammi kasutaja seisukohast – Kasutajasõbralik, vaheldusrikas ja huvitavaid vaateid pakkuv maastik.

Previous
Previous

UMA AIG - VÕRU SPA JA VABAAJAKESKUS

Next
Next

NARVA BUSSIOOTEKODADE IDEEKAVAND